Офіційний веб-сайт

Вистава «Шинель» за однойменною п’єсою М.Гоголя Київського національного академічного Молодого театру

Автор(-и): Андрій Білоус, Ніна Колеснікова, Усеін Бекіров, Борис Орлов / Розділ:

Вистава «Шинель» за однойменною п’єсою М.Гоголя Київського національного академічного Молодого театру, автори: Андрій Білоус (режисер, автор інсценізації (лібрето), перекладач), Ніна Колеснікова (хореограф-постановник), Усеін Бекіров (композитор), Борис Орлов (художник-постановник, виконавець головної ролі), рік оприлюднення: 2020.

Висунуто Київським національним академічним Молодим театром.

 

Вистава «Шинель» за однойменною п’єсою М.Гоголя Київського національного академічного Молодого театру Андрія Білоуса, Ніни Колеснікової, Усеіна Бекірова, Бориса Орлова

 

Історія про крадіжку особистості, трагедія маленької людини, яка безсила перед світом «великих» людей, світом, який співає, кружляє її в безкінечному танці та проноситься повз гамірним, строкатим, регочучим і байдужим вихором.

«Шинель» у постановці Андрія Білоуса - це експериментальні прийоми: поєднання психологічного театру, моновистави з елементами бродвейського мюзиклу. Розкриття основної суті гоголівського твору відбувається за рахунок зіштовхнення та переплетіння жанрів із засобами виразності. Вистава перетворює твір у фантасмагорію, де перетинаються нереальні видіння, події та дивакуваті образи.

Квінтесенцією вистави є сам Акакій. Його життя ми спостерігаємо через призму актора «А», який мріє зіграти Акакія в бродвейському мюзиклі, та актора Молодого театру. Незвичними є психологічні переходи головного героя, які ламають всі стереотипи. Синтез музичного, пластичного та сценографічного рішення доповнює образ вистави, роблячи історію об'ємнішою та відкриваючи глядачам найдрібніші деталі сутності персонажу.

Унікальність та новаторство спектаклю полягають в тому, що прозу Гоголя покладено на джазову музику, яка була спеціально розроблена командою театру спільно з композитором та творчою музичною лабораторією. Тепер текст визначного письменника звучить зовсім інакше: з'являється відчуття грайливості, легкості, і на фоні цього ще більш гротескно та виразно ми бачимо трагедію самого Акакія. Кожен персонаж має своє пластичне рішення, вплітаючись в загальну канву вистави. Завдяки чудовій хореографії багато яскравих персонажів, не втрачаючи своєї самобутності, сприймаються як один налагоджений ансамбль. Сценографія вирішена шляхом поєднання світла та дзеркал. Дане рішення ще більше посилює ефект фантасмагорії. Воно, з одного боку, працює на образ актора «А», підсилюючи при цьому ефект сцени театру, а з іншого боку, гіперболізує гоголівський світ, перетворюючи його у задзеркалля.

Розказана таким чином історія, що перетворилася на авангардну виставу, стає по-новому цікава глядачам, змінює сприйняття класичного твору, дозволяє кожному відкрити щось нове для себе і в собі.

 

З подання Театрально-видовищного заклад культури «Київський національний академічний Молодий театр»

Коментарі

Додати коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.
CAPTCHA