Офіційний веб-сайт

Валентин Васянович та Владлен Одуденко

Художній фільм «Атлантида» (студія «Гармата фільм», 2019 р.), автори: Васянович Валентин Михайлович, автор сценарію, режисер-постановник, оператор-постановник; Одуденко Владлен Володимирович, художник-постановник.

Валентин Васянович – (народився 21 липня 1971 р. в м. Житомирі) – український режисер, сценарист та кінопродюсер. Лавреат Венеційського кінофестивалю (2019 р.; кінострічка «Атлантида»).

Закінчив Музичне училище імені Віктора Косенка. Професійний шлях у кіно починав у Національному університеті театрального мистецтва ім. Карпенка-Карого, який закінчив у 1995 році з дипломом оператора, а в 2000 році ‑ з дипломом режисера документального фільму. Займався в творчих майстернях українських кінематографістів Олексія Прокопенка та Олександра Коваля, у Школі режисерської майстерності Анджея Вайди, Польща.

Режисер фільмів: «Звичайна справа» (2012), «Креденс» (2013), «Рівень чорного» (2017), «Атлантида» (2019), документального фільму «Присмерк» (2014), п’ять короткометражок, оператор фільмів «Плем’я» (2014), «Згода» (2017).

Владлен Одуденко – (народився 16 січня 1975 р. у м. Києві. Навчався у РХСШ ім.Т.Г.Шевченка. Закінчив театрально-декоративне відділення Національної академії мистецтв та архітектури. Член НСПХУ. Лауреат четвертої національної кінопремії Золота дзиґа (найкращий художник постановник, фільм «Захар Беркут»).

Повнометражний ігровий фільм «Атлантида» є стрічкою, автори якої зуміли досягти світового мистецького рівня. Образну систему картини вивірено до останнього екранного міліметра, вона є багатошаровою, насиченою актуальним світоглядним змістом. Надтрагічна картина українського буття, яким воно може постати уже за 5 літ (події стрічки розгортаються 2025 року після завершення війни Росії проти України). Окупований Донбас повернено до складу країни, але його території визнані непридатними для проживання: випалена земля, убита, прошита мінами й людськими трупами. Героїня фільму за освітою археолог, працює майже за професією: дістає останки людські з-під землі. У якомусь сенсі досліджує за кістками дотеперішню цивілізацію, оту саму Атлантиду, від якої не лишилось нічого живого. Маємо справжній витвір мистецтва, орієнтованого на красу, на реанімацію високих моральних цінностей.