Провідні партії в оперних виставах та популяризація української музичної спадщини
Провідні партії в оперних виставах, популяризація української музичної спадщини Анжеліною Швачкою.
Висунуто Національною всеукраїнською музичною спілкою.
Провідні партії в оперних виставах, популяризація української музичної спадщини Анжеліною Швачкою
Анжеліна Швачка була запрошена до оперної трупи Національної опери України імені Т.Г.Шевченка у 1997 році після закінчення Національної музичної академії України ім. П.І.Чайковського. Анжеліна Швачка ‑ яскравий представник сучасного покоління вітчизняної вокальної школи. Вона володіє меццо-сопрано повного діапазону і красивого тембрального забарвлення. Співачка виразна у мізансценах, артистична, відрізняється тонким почуттям стилю та глибоким проникненням у створюваний на сцені образ, завжди прагне найповнішого осмислення музичного матеріалу.
Серед кращих оперних партій А.Швачки, виконаних на провідних оперних сценах ‑ Терпелиха в «Наталці Полтавці» М.Лисенка, Джемма в «Ярославі Мудрому» Г.Майбороди, Любаша в «Царевій нареченій» М.Римського-Корсакова, Маддалена в «Ріголетто» Дж.Верді, Сузукі в «Мадам Баттерфлай» Дж.Пуччіні, Флора в «Травіаті» Дж.Верді, Берта в «Севільському цирульнику» Дж.Россіні, Сантуцца в «Сільській честі» П.Масканьї, Кармен в однойменній опері Ж Бізе, Амнеріс в «Аїді» Дж.Верді та ін.
Безумовним творчим досягненням А.Швачки стало прем’єрне виконання на українській сцені партії Попелюшки в однойменній опері Дж.Россіні. А.Швачка ‑ володарка Гран-прі VII Міжнародного конкурсу вокалістів у Німеччині (1997 р.), лауреат Міжнародного конкурсу вокалістів імені Бюль-Бюля (2000 р., Баку, III премія).
А.Швачка велику увагу приділяє камерному виконавству, в її концертному репертуарі українські та російські романси, українські народні пісні.
У 2001 році за значний особистий внесок у розвиток української музичної культури А.Швачці було присвоєно почесне звання заслуженої артистки України, а в 2014 р. ‑ народної артистки України. Кожній із згаданих партій у її виконанні притаманні глибина, розуміння творчого задуму композитора, вишуканість вокальної інтерпретації, блискуче поєднання майстерності бельканто з кращими традиціями українського оперного виконавства, зріла творчо-психологічна манера співу. Впродовж останніх театральних сезонів А.Швачка сформувалась в одну з найяскравіших вітчизняних оперних співачок, про що свідчить її виключно насичений і різноплановий репертуар, непересічність вокальної майстерності, довершеність виконавського професіоналізму, визнання не лише вітчизняної, але й світової музичної громадськості. А. Швачка має значний доробок у справі популяризації творів сучасних українських композиторів та українських класиків, поверненні до життя незаслужено забутих музичних полотен.
З подання Національної всеукраїнської музичної спілки
Для обговорення є соцмережі, сайти, безліч публічних майданчиків....